Sing halleluja, sing it... osv hur nu låten går...



jag tror att mitt budskap gått fram via den bilden... Den är förresten tagen med min alldeles bästaste kamera :)visst är den bra? bättre än förra. HHAHA

Jaja var bra att andra pajade så jag äntligen tog mig i kragen och köpte en ny :)

Nu ska jag ta barnen och ta en dusch eller bad. Och leka med vattnet!! Vi är ju vatten människor hela bunten, vattuman, kräfta och jungfru. En bra trio!!

Så vi lär väl bli i badet några timmar, tills det är dags att börja laga middag eller något sånt ;) kanske struntar vi i det och beställer pizza så vi kan bada hela kvällen... fast näääe då måste vi ju bada igen!!!

Nästa problem då, vad äta idag? Någon som har något bra förslag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0