Handfängsel/handklovar. Vad det nu än heter

Haha inatt har vi haft Alex här på besök med sina väktar handbojor då han skulle åka till jobbet direkt imorse. Och Vanessa har nu skaffat sig en ny hobby...

Först sätter hon fast mig och säger att hon är tjuv, sedan går hon iväg, sätter på sig polishandskar och "vakt skylt" och kommer tillbaka och säger att hon är polisen som ska rädda mig. hahhaha Och så gjorde hon i flera timmar, först mig, sen alex, sen mig, sen alex.... osv. Sen Neo också såklart.

Men han hade inte lika roligt, så han ville helst inte stoppa in sina händer i dom läskiga ringarna...

Så jag kanske har en blivande polis här hemma? Kanske ska köpa polis kit till hennes födölsedag? Maybeee...

Hon verkade ju som sagt trivas i den rollen ;)



Im stuck!


Och här har vi Alex i tjänst. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0