starka krejer

Tänk vad ett par små piller kan ställa till det. Mina smärtstillande jag går på vänder upp och ner på hela mitt liv just nu.
Har nästan alla tänkbara biverkningar man kan ha! Och är helt dåsig på det med.

Nu är jag orolig också, min fot är helt iskall, som om jag haft den i en frys, ska de vara så?

Oro ingår i en av biverkningarna från tabletterna, så inte nog med att jag i vanliga fall är orolig över sånt som gör ont eller känns konstigt, nej vi lägger in dubbel oro på de istället...

Jaja jag gillar upplevelser, kunde ha valt en annan period bara. Men vaffan, något måste man ju ha och berätta för barnbarnen.. ellerhur?


En bild från sjukan, när jag väntade på svar från röntgen.

Ser ni mina ögon? Jag ser säkerligen likadan ut nu.
Pretty damn high!

Jag checkar ut nu, godnatters ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0